środa, 3 kwietnia 2013

DOT.com

Gdybym miała stworzyć swój personalny ranking ulubionych wzorów to kropki (i wszelkie im pochodne) zajęłyby w nim wysokie miejsce. Obok kropek nie mogłoby zabraknąć oczywiście pasków, pepitki i kratki. O ironio, obecne trendy w pełni dopuszczają możliwość noszenia pasków i kratki razem (przed czym w czasach młodzieńczych zawsze przestrzegała mnie mama). Z paskami czy z fuksjowym różem, kropki są zawsze "trendy". 

Co do dzisiejszego outfitu mam jeszcze jedną refleksję - moja koleżanka (Cudowna Martusia), która robi mi zdjęcia zarzuciła mi ostatnio w żartach, że mam tyle butów pod biurkiem, a mimo to w co drugim poście noszę te same. Otóż, czasami w sklepie trzeba mieć odwagę kupić coś nieoczywistego, co na pierwszy rzut oka nie wygląda na najbardziej uniwersalną rzecz pod słońcem. Tak było z tymi butami, w dość wymagającym kolorze, które pomimo tego świetnie komponują się z takimi bazowymi kolorami jak np. czerń, beż, brąz, granat czy szarość. Mała rzecz, a cieszy i  co najważniejsze ożywia naszą zimową garderobą a na wiosnę (która mam nadzieję nadejdzie szybciej niż w maju) doda energii jasnym stylizacjom:)

Marynarka - sh
Płaszcz, pasek - Reserved
Golf - Orsay
Spódnica i buty - H&M
Torebka - Gino Rossi














Fot. Marta Hrynkiewicz:*

23 komentarze:

  1. rewelacyjnie wyglądasz :)

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny look!
    dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. follow you back ! # 44
    let me know if you would like to follow each other on twitter or facebook ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie! pozdr i zapraszam do siebie na nowy post i na stałe

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyglądasz :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć :) nominowałam Cię do Liebster Award :) więcej znajdziesz tu: http://majkasowinska.blogspot.com/2013/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uwialbima motyw kropek. Zwłaszcza na granatowych sukienkach. Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the colorful details!

    XO Jules
    http://www.stylebyjules.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. omg so cute outfit. i love polkadot and pink! <3

    do you want to follow each other on gfc and bloglovin?
    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz :) ślicznie ci w różowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne buty ! : )
    I śliczny płaszcz ! : )
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Baaardzo mi się podoba;)
    i ta śliczna spódnica w kropki!;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. lovely outfit !!! the skirt is adorable and love the colour of the blazer!
    thanks for follow me!
    follow you back now :)
    wanna follow also on facebook?
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjny zestaw :))) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. That skirt looks so nice. Have a great day,.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały płaszcz.; )
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam !! < 3

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny płaszczyk, bardzo fajny blog :)
    zapraszam do mnie:
    bontonchic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na nową notkę oraz obserwuję ! : )

    OdpowiedzUsuń
  19. pretty! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń